mandag 7. mars 2016

Barnevogn

I januar tok vi en skikkelig runde og fikk bestemt oss for - og bestilt - de store tingene man trenger når det ventes en baby i hus. Nå er endelig alt på plass, og jeg er foreløpig kjempefornøyd med vogna vi gikk for. Vi endte med å kjøpe både vogn, bilsete og babycall på Babyshop.



Vi gikk for Emmaljunga Mondial Duo Combi med chromeunderstell og svart leatherette bag. 
Stellevesken er ei helt vanlig veske som jeg har innredet som stellebag. Slik kan jeg bruke veska ved senere anledninger også.


Jeg har for lenge siden forelsket meg i vognposene til RisaRosa, og da jeg viste dem til mannen ble han like forelsket som meg. Ikke bare er de kjempefine, men de er gode og varme også, da det blant annet er dundyne inni. Jeg skulle ønske jeg var liten og kunne sove i en slik pose selv...


Beklager at det blir litt babyspam på bloggen om dagen, men akkurat nå består hverdagen av mye jobb og baby
- Gina

3 kommentarer:

  1. Såå koselig, og fin vogn �� Hva jobber du som? Klem Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mari :)
      Jeg er utdannet lærer, og jobber nå som lærervikar på en ungdomsskole.

      Slett
  2. Det hørtes spennende ut :) klem Mari

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.