fredag 25. mars 2016

God påske

Første påskeuka 2016 har merkelig nok gått utrolig fort, og vi har rukket å være sammen med både venner og familie, i tillegg til å kose oss litt sammen og bare slappe av før det braker løs når som helst. I morgen er det duket for påskemiddag sammen med et vennepar og det gledes!


I dag har vi rukket å shine huset, mannen har tatt seg en skitur og jeg har hatt koselig besøk.
Nå skal det straks ordnes til fredagskos og bord dekkes til i morgen, før jeg kaster meg på sofaen med ei god bok. Det er jo jammen meg deilig med ferie også!


Fortsatt god påske til alle som titter innom!
- Gina

1 kommentar:

  1. Riktig god påske til deg også, Gina!
    Finnes knapt noe bedre enn fri, bøker, god mat og tid med gode venner <3

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.