tirsdag 1. mars 2016

Skidag

I dag var jeg så heldig at jeg fikk være litt ute.
Nå har det vært nydelig vær kjempelenge, men grunnet formen har jeg måtte vært mye innendørs. Jeg er allikevel aldri hjemme fra jobb, og i dag var det duket for skidag. Høygravid eller ei. Jeg fikk rotet frem noe utetøy som passet sånn noenlunde (begrepet "passer" er relativt når man snakker om klær til gravide), og pakket sekken med godsaker.Selv om jeg ikke kan gå på ski eller stå i bakken, kan jeg iallfall være grillsjef. 



Dessverre var ikke værgudene med oss akkurat i dag, og det var både surt og kaldt på fjellet. Men jeg hadde en fin dag allikevel, og nå er jeg helt utslitt.  Pysjen og ullgenseren er på, og jeg er klar for å innta sofaen under dyna.


- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.