torsdag 2. juni 2016

Fotostrips

Etter at mini kom til verden har kamerarullen på telefonen fylt seg opp med fine hverdagsøyblikk med en liten i hus. Jeg har endelig somlet meg til å få noen av disse øyeblikkene over på papir. 


 Jeg elsker fotostrips, da de både er nostalgiske og at man kan samle flere bilder i ett og samme bilde.
Man kan også lage en egen bildeserie hvor man samler flere bilder fra samme fotoshoot, og på denne måten fortelle en slags historie med bilder.


Jeg bruker noen av stripsene som bokmerke, men tenker at jeg etterhvert skal få rammet dem inn. 
Jeg har bestilt mine med Framkalla-appen. Superenkelt og rask service!

Håper sola skinner hos deg - her er både liten og stor slått ut av varmen. 
 
- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.