tirsdag 12. juli 2016

Sneak peek navnefest

I august skal vi ha navnefest for mini og jeg har vært i full sving med planleggingen allerede. Jeg syns det er så morsomt å planlegge/arrangere sånt som dette, og det er ekstremt viktig for meg at dette blir en fin og høytidelig dag. 

Her er en liten sneak peek på tema- og fargevalg for dagen. 




De siste ukene har det kommet flere pakker/brev i posten med ting som er bestilt til navnefesten - jeg har gått litt bananas på både eBay og etsy kan man si... Den fine navnetavlen og printet med elefanter har jeg derimot kjøpt av @toocuteprints via Instagram. Mye lager jeg selv med god hjelp fra ei super venninne, og nå begynner jeg å komme i mål med alle detaljene. 

 - Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.