mandag 1. august 2016

Makeover i stua

 Tvkroken i stua har blitt ny! 
Mye er gjort med litt maling, men med ny skjenk og tven på veggen ble jeg ekstra fornøyd. Jeg føler det ble en litt mer ren og ryddig krok enn det var tidligere. Valget falt på en nydelig blågrønn farge som virkelig står i kontrast til de hvite veggene. Jeg elsker disse fargetonene, og blått og grønt har stått mitt hjerte nært i mange år.



Jeg var veldig fornøyd med kommoden som sto her før på grunn av at den rommet utrolig mye, men med ny skjenk på plass ser jeg at det ser mye ryddigere ut. I tillegg ble det mye bedre høyde på tven da vi fikk den opp på veggen.  Vi gikk for Beståsystemet på IKEA.




Lurer du på hvordan det så ut før?


Det gjorde seg med litt forandring!
For flere bilder av stua, ta en titt HER

- Gina

3 kommentarer:

  1. Det ble veldig fint! Mye lunere og koseligere nå. :)

    SvarSlett
  2. Hei.Hva heter malingen/fargekoden du har brukt?På forhånd takk:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Vi har brukt Jotun Lady med fargekode S5020 - B10G :)

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.