søndag 21. august 2016

Navnefest: detaljer del to

Da innlegget om kakebordet fra navnefesten klart. 
Spør meg gjerne om det er noe du lurer på!


Neliusdrikk: Dette var enkelt og greit sitron- og limesaft på små drikkeflasker kjøpt hos Kremmerhuset, med etikett som jeg lagde på Vistaprint (samme design om på kuvertposene). 
 
Neliuste: Det ble også servert te med personlige telapper på. Les mer om det HER.  



 Kaker: Vaniljekjeks (oppskrift hos Trines Matblogg) trykket jeg ut med skyform som jeg deretter pyntet med lyseblå fondant. I fondanten stemplet jeg navnet til mini. Cupcakes og hovedkake bestilte jeg fra en bekjent av mamma. Det ble vaniljecupcakes med lyseblå frosting og en hvit sky på toppen, som matchet hovedkaka. Hovedkaka var sjokoladekake med lyseblå fondant og hvite skyer. De resterende kakene pyntet jeg med lyseblå luftballonger kjøpt via etsy - HER. Jeg limte to og to sammen og satte en tannpirker i mellom.


Etter en del søking på inspirasjon til navnefesten så jeg at det var veldig mange detaljer som var gjengangere, og jeg har selvsagt både latt meg inspirere til å gjøre noe mer personlig ut av det, og hermet en del. Ettersom det er så mye likt å finne rundt omkring, er det vanskelig å kreditere noen spesielle da jeg ikke vet hvem som kom på idéen først.

- Gina 

2 kommentarer:

  1. Mye fint og stilig hos deg.
    Artig å se :-)

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert!! �� har kost meg med å følge dej på instagram, men nå måtte jeg bare inn å kommemtere her. Skikkelig gjennomført altså!! :)

    Ha en nydelig dag!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.