fredag 23. september 2016

En liten livsstilsoppdatering

Jeg er nå godt i gang med endringene jeg bestemte meg for å gjøre i høst, og tenkte det var på tide med en liten oppdatering. 

Etter at jeg bestemte meg har det vært både utfordrende, hard jobbing både fysisk og mentalt, men jeg ser at det SAKTE men sikkert går i riktig retning. Jeg står for øyeblikket litt stille, men hey! Målet er jo at dette skal være varige endringer jeg kan leve med. Jeg spiser kake på kafé og jeg trykker i meg fersk gjærbakst i helgene. Jeg er bare MYE mer bevisst i hverdagene og fortsetter med mine daglige km på beina, shake til lunsj og minst en liter vann om dagen.
  


Det sitter litt langt inne å dele før- og etterbilder, men shit au! Jeg kaster meg i det. Det er ikke mange kilo som skiller på bildene, men jeg har til nå totalt mistet 4,8 kg og er på god vei mot målet. Det viktigste for meg var å komme i litt bedre form og bli litt "strammere". En litt trøtt og slapp mamma i august, mens i september kjenner jeg at jeg kan gå litt mer rakrygget og føle meg i MYE bedre form og litt strammere i fisken :)
Etter disse ukene merker jeg ikke bare at jeg er i bedre form, men jeg har også blitt mye finere i huden og jeg begynner å få på meg gamle klær igjen. Det gjør det ekstra morsomt å fikse seg litt ekstra da jeg skal ut på ting. Energien begynner å komme tilbake, og jeg kjenner jeg gleder meg til å ta fatt på høsten og prosjektene som hører med årstiden.

Ønsker du å vite mer om C9-programmet eller mer konkret hvilke endringer jeg har gjort? Send meg gjerne en mail eller legg igjen en kommentar med mailadressen din, så tar jeg kontakt :)


- Gina

1 kommentar:

  1. Så flink du er! :) Kjekt å kunne ha litt mer energi i hverdagen, det kjenner jeg også som småbarnsmor. :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.