lørdag 15. oktober 2016

Hjemmelaget bodyskrubb

På denne tiden av året blir jeg så fort tørr i huden. Det blir kaldere ute og huden blir mer utsatt for vind og kulde. Jeg skrubber derfor både kropp og hender flere ganger i uka for å få fort døde hudceller, tørr hud og gjenoppretter fuktigheten. I år har jeg laget en superenkel bodyskrubb som både lukter godt og er billig.


Hjemmelaget bodyskrubb

1 dl sukker
5-6 ss olivenolje
Ca. 3-4 dråper gul konditorfarge
4 dråper Forever essential oil lemon

Bland alt sammen og hell over i ei fin krukke. Da er den fin å ha fremme på badet, eller det kan bli en super venninne- og vertinnegave. 

Oljen kan du kjøpe hos meg HER, og den finnes også i andre dufter. Blant annet lavender og peppermynte. Da bytter du bare ut fargen på konditorfargen til for eksempel grønn og blå.


- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.