søndag 16. oktober 2016

Hjemmelaget kaffemocca

I dag har vi vært ute på tur i høstværet, og da mini bæres i bæresele syns han det er så spennende å følge med at han kun tar noen korte powernaps underveis. Da det kombineres med masse frisk luft resulterer det i at han blir stuptrøtt da vi kommer hjem og vil bare sove en litt lenger powernap i vogna. Deilig for mini å bli pakket inn i dyne og ull for å sove ute, og deilig for meg da jeg kan fyre inne og får mulighet til å bare være meg sammen med en kopp med noe varmt i og julemagasiner. 


I dag lagde jeg meg min egen vri på kaffemocca. 
n.a.m.

4 ts bakekakao
3-4 ts sukker
1/2 ts pulverkaffe
fyll opp koppen med varmt vann
topp med krem og cappuccinopulver (kakao og kanel)

En ordentlig real kaloribombe på søndagsettermiddagen, men hei så godt!

- Gina


1 kommentar:

  1. Ser at du også har startet på julemagasinene? :) Jeg har allerede kjøpt tre stk! knis! Kjenner at jeg bare er så klar for at førjulstiden skal komme! ;)
    Ønsker deg en fin mandag!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.