søndag 30. oktober 2016

Planlegger jul...

Du syns kanskje det er litt tidlig å begynne å tenke på jul allerede i midten av oktober? Jeg prøver alltid å være tidlig ute med planlegging av julegavehandlen. Spesielt i år ønsker jeg å kose meg sammen med familien i førjulstiden i desember, og da vil jeg gjerne ha alle julegavene i hus innen den tid. 

Nå når det begynner å bli litt kaldere, slik at det er frost og rim på bakken og fyr i peisen er det ekstra koselig å sette seg ned å planlegge julegaver, julebakst og alt som hører med.
Syns du det er like vanskelig som meg å finne på noe til dem som har alt? Hva med å gi bort hjemmelaget bodyskrubb, eller noe som alle har bruk for? På Myaloevera-siden min kan du kjøpe gode kvalitetsprodukter basert på aloe vera. Ta kontakt så hjelper jeg deg :)



- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.