onsdag 23. november 2016

Dear Santa

Kjære Julenisse,
I år har jeg allerede fått verdens fineste gave, nemlig lille mini. Jeg er utrolig takknemmelig som får lov til å oppleve å bli mamma, og ikke minst tilbringe dagene sammen med verdens herligste lille vesen. Livet har forandret seg totalt de siste månedene og jeg har erfart at det blir lite tid til bare meg. Det er viktig å ta vare på seg selv, til tross for at tilværelsen har endret seg. Jeg syns det er mye morsommere å handle til mini enn til meg selv, noe som resulterer i lite på a mor. 
Årets egoliste ser dermed slik ut:



1. Boka Listelykke av Rulnes. 2. Boka The Golden Year av Widell & Schulman. 3. Kosebukse fra Vila. 4. Deilig luksussjokolade fra Nicolas Vahe. 5. Syltetøy fra Nicolas Vahe. 6. Kule blyanter fra Funliving. 7. Pysj fra H&M. 8. Morgenkåpe i ullmix fra H&M. 9. Green Tea and lemon room linen fra Body Shop. 10. Liten rund vase fra H&M

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.