søndag 13. november 2016

Førjulsjuletre

I dag tok jeg med familien på en aldri så liten luftetur i skogen, med mål om å finne noen små trær. Og jammen fant jeg ikke et halvstort som også skal få flytte inn hos oss.

Det er ingen hemlighet at jeg elsker jula, og i år har jeg et ønske om å virkelig kose meg i desember med pynten og kosen som faktisk hører med førjulstida. Jeg er nemlig ferdig med jula første nyttårsdag. Jeg har dermed begynt å snikpynte litt her hjemme, og har planer om å ta frem litt og litt fremover mot første desember. 


Vi har heller ikke et typisk julehjem med masse nisser og røde farger, så da syns jeg det går greit. Jeg kaller det vinterpytning!

Håper dere har hatt en fin søndag!
- Gina

1 kommentar:

  1. Så herlig. Her har jeg også startet med litt snikpynting..
    Litt rødt er kommet inn,men ikke nisser.. ikke helt enda..
    Kos deg denne søndagen.
    Klem Christina

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.