tirsdag 13. desember 2016

Diy: Lysplanke

Mannen blir like oppgitt over meg hver gang vi er hos pappa og jeg alltid finner en stokk, pinner eller planker som har ligget lenge og godgjort seg i fjæra. For jeg vil selvsagt drasse dem med med hjem å dekorere med dem i huset. Nå har den nydelige drivvedplanken jeg dro meg for noen år siden blitt omgjort til en lysplanke.


De har noen kjempefine kirkelys på Lagerhaus som ligner kronelys, men de er tjukke. Jeg digger dem og de kan fint stå på bordet alene, men jeg ville ha dem på denne planken. Den er litt ruglete og jeg var dermed redd for at de kom til å velte. Mannen fant frem spikerpistolen og skjøt små spiker gjennom som jeg kunne sette lysene på. Nå står de stødig, og jeg har fått nytt lysfat. 



- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.