søndag 8. januar 2017

Happy New Year

Godt nyttår til alle som titter innom!

Det er stille på bloggen om dagen, og jeg er rett og slett litt i tenkeboksen på hva jeg skal gjøre med den fremover. Jeg følerr at jeg ikke har så veldig mye å dele lenger - både bilder og tekst - og sliter rett og slett med både inspirasjon og motivasjon. Jeg kjenner på at jeg verken har tid eller tålmodighet til å bruke den tiden en blogg krever, og jeg syns det er mye morsommere og mindre tidkrevende med Instagram. Jeg kommer fremdeles til å skrive noen innlegg en gang i blant når jeg har lyst til det. 
Her er for eksempel noen noen bilder fra nyttårsbordet, til inspirasjon for meg selv til neste år!






- Gina

1 kommentar:

  1. Nydelige bilder, som alltid! Skjønner godt at det er mye jobb å holde liv i en blogg, men håper du fortsetter litt innimellom likevel! Elsker bloggen din, både tekst, bilder og oppskrifter er til stor inspirasjon.
    Klem fra Kristine

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.