torsdag 26. januar 2017

Nye nattbord

Det utrolig hvor fort tiden går med baby i hus og hvor ineffektive man faktisk blir. Man får aldri gjort noe helt ferdig da man begynner på det, og jeg opplever det som om jeg hele tiden går i halvferdige småprosjekter og hverdagsoppgaver. For meg er dette et enormt stressmoment i hverdagen og jeg har faktisk enda ikke greid å venne meg til akkurat dette.

Uansett, etter å ha ligget et par uker i pappesker fikk vi omsider skrudd sammen de nye nattbordene, og etter enda et par-tre uker har de altså kommet opp på veggen.



Disse er mye mer pratiske med tanke på at de er vegghengte og at det da blir mye mer luft under. 
Det er lettere å vaske, lettere å komme frem til stikkontakter og gir generelt et ryddigere uttrykk.


 Jeg har pimpet siden min med personlige bilder inni hylla, samt en bilderemse av min nye favorittperson på veggen.



- Gina

2 kommentarer:

  1. Hei �� du har så koselig blogg! Det blei knallfint med det nattbordet �� hvor er det fra? Klem Kari

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Tusen takk for fine ord :)
      Nattbordet er fra IKEA og heter Valje.
      Klem

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.