søndag 29. januar 2017

Tea tags - now on Etsy

Jeg har åpnet butikk hos Etsy!

Dette har lenge vært i tankene mine og nå har jeg endelig tatt steget. 
Det er ingen hemmelighet at jeg elsker å dille og dalle for å få til det lille ekstra, uansett om det gjelder borddekking, festplanlegging eller hverdagsgleder. 

Det er lenge siden jeg begynte å lage personlige og morsomme tea tags til å feste på teposer, og nå har jeg altså lagt ut en del for salg på Etsy hvor du kan kjøpe dem og laste dem ned som en digital fil og printe ut så mange du vil.




Dette er også en koselig og billig gave til alle teelskere der ute!

Ta gjerne en titt i butikken min HER, og kontakt meg dersom du har spørsmål.

Jeg beklager også den dårlige bildekvaliteten, men jeg har problemer med bildene på bloggen for tiden noe som gjør at bildene blir fryktelig skurrete og uklare. Dersom du trykker på dem blir det tydeligere.
   

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.