tirsdag 2. mai 2017

Current must haves

Jeg titter bare innom en liten tur for å tipse om mine absolutte must haves i disse dager. Endelig meldte solen sin ankomst på østlandet, og da trenger huden litt ekstra pleie. 





1) Som et alternativ til solkremen bruker jeg foundation med solfaktor og er kjempefornøyd med det. Deilig å kunne beskytte huden samtidig som jeg føler meg litt fresh. 

2) Sun Lips med SPF 30 er iallfall et must. I tillegg til å beskyte leppene, virker den også kjølende. 

3) Aloe Vera Gelly bruker jeg både som lotion og på områder jeg glemmer å smøre med solkrem (uuups). 

4) Aloe Propolis bruker jeg som fuktighetskrem på tørre hender. 

Ta gjerne en titt i nettbutikken min for gode maitilbud; www.myaloevera.no/ginadyvik


Ønsker deg en riktig fin mai!

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.