torsdag 16. februar 2012

Rosa kos

For noen uker siden mottok jeg et gavekort fra bokklubben, og kjøpte meg en kokebok.
Den var veldig fin, både i fargene og innhold.


Bursdagshelgen til min kjære ble tilbrakt hjemme hos oss med bare kos.
Bildene taler for hva kos er for meg, mens bursdagsbarnet selv koste seg på sofaen med tven.


Jeg elsker å titte i kokebøker for å hente inspirasjon - jeg finner gjerne en oppskrift og bytter ut noen ingredienser. Det er også så mange flotte bilder. Denne kokeboken inneholder både kaker, småretter, desserter og snacks. Kanskje jeg prøver ut en oppskrift snart?
Oppskriften på ostekaken finner du HER.

Vi tar helg i dag, og setter kursen sørover for helgen.
To bursdager står på tapetet også denne helgen, samt prøvetime hos frisøren.





6 kommentarer:

  1. Så nydelig blogg :) Mye fint!! Kunne gjerne tenkt meg å følge deg, men jeg finner ikke følge-knappen :(

    SvarSlett
  2. Obs, my mistake. Tror det skal være i orden nå :)
    Takk for flotte ord, tihi!

    SvarSlett
  3. Nå fikk jeg lagt meg til som følger! HURRA :)

    SvarSlett
  4. Herlighet så deilige rosa bilder!

    Fineste fredagskvelden til deg,
    her det hjemmealene kos med Nala!
    klemklem

    SvarSlett
  5. mmm, elsker bildene dine!
    Får lyst til å ominnrede hele hybelen vår etter noe leseøkter på bloggen din :D

    Ha en fiiin fastelavenssøndag Gina :)

    SvarSlett
  6. Takk for koselige kommentarer :)
    Ønsker dere en fin søndag!
    Gina

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.