mandag 27. februar 2012

Roser

... kan brukes til så mangt.
Som jeg nevnte i går, så har jeg klippet av toppen på rosene jeg fikk av min kjære på Valentine's Day, og pyntet med dem rundt om i leiligheten.
Jeg hadde håpet de skulle vare litt lenger, jeg ser at de allerede i dag har begynt å visne. Men de varte iallfall tre dager ekstra :)

Jeg la noen i vitrineskapet vi kjøpte etter jul.


Og noen fikk friske opp lysfatet.
Vi har også kjøpt en ny blomst som allerede har begynt å blomstre.
De gav meg en skikkelig vårfølelse.


Jeg har heller ikke helt greid å slippe taket på bunten med kanelstenger.
Jeg syns de er så fine, til tross for at de kanskje hører julen til.

Jeg viste i går at jeg hadde puttet noen av rosene i telysglasset fylt med kaffebønner. Det syns jeg ble en veldig fin kombinasjon.





3 kommentarer:

  1. Så morsomt at du også har valentinesblomstene dine fremdeles :D Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Hvor er lysfatet fra??

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Jeg mener lysfatet er fra Nille, men det er ganske gammelt:/

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.