søndag 5. februar 2012

Strikkapute

Nå er puta jeg begynte å strikke endelig ferdig, og den har flyttet inn sammen med ugleputa i sofaen.
Jeg skal ærlig innrømme at det nok gikk litt fort da jeg skulle sy den sammen, og jeg tenkte meg dermed ikke helt om  før jeg fant fram nål og tråd. Jeg orket ikke å gjøre noe mer med den i høst da jeg så at jeg hadde gjort det feil.

Puta ble dermed tatt fram igjen i helgen for å forsøke å rekke opp sammensyingen, og begynne å sy på ny. Det var et helt håpløst prosjekt, så jeg sydde like godt igjen resten av puta også. Tålmodigheten er ikke helt på topp med strikkeprosjekter jeg ikke har prøvd før kjenner jeg. Dette ble altså resultatet av prosjekt "Gina gjør ting hun ikke kan".

Den ble vel ikke så ille vel?
Litt feil ser jeg jo at det er med den, men det var jo tross alt min første pute. Jeg strikker jo bare votter til vanlig :)

Den passer iallfall inn i sofaens dyreverden med uglepute og chinchillapledd .



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.