torsdag 15. mars 2012

En liten blå kopp

Jeg syns bladene på tulipanene blir så fort stygge.
Jeg klippet derfor av tuppen og satte blomstene i en liten blå kopp.
Jeg syns det er så morsomt å bruke kopper som blomstervaser - da kan man variere med vasen alt etter form og humør :)


Utrolig at 15 tulipaner får plass oppi denne lille koppen.
Nå begynner endelig våren å komme hit også (det har i hvertfall ikke regnet idag), jeg hørte blant annet vårlig fuglekvitter da jeg våknet i dag morges. Men jeg skal vel ikke ønske for sterkt at våren er kommet for å bli - i morgen kan det hende det snør. Jeg gleder meg veldig til våren er kommet for å bli.



1 kommentar:

  1. Så flott, det har jeg ikke tenkt på før. Kun med roser, ikke tulipaner. Det ble nydelig :-)

    Ps. Jeg prøvde ostehorn oppskriften din i kveld, nam nam ( http://kremfaret.blogspot.com/2012/03/deilige-ostehorn-med-ny-form.html ) Nevnte bloggadr. din i teksten, hvis det er ok.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.