onsdag 28. mars 2012

Vårbrett

Jeg liker at tingene har en fast plass her i heimen. Men allikevel flytter, bytter og omorganiserer jeg hele tiden. Denne gangen er det kjøkkenbordet som har fått gjennomgå. Det som stod der før har sått der siden vi flyttet inn, og nå begynte jeg rett og slett å bli litt lei.

Det er allikevel veldig praktisk å ha servietter i umiddelbar nærhet ved spisebordet, og det er veldig hyggelig å ha stearinlys der. Men noen små forandringer fikk jeg beholdt serviettene og lysene, samtidig som det ble litt forandringer.


Løkblomst som er pyntet med et påskeegg fra Søstrene Grene.
Serveringsbrett fra Søstrene Grene som jeg har malt hvitt.
Påskeegg i sølv fra Mester Grønn.
Salt- og pepperbøsser fra IKEA.
Sølvlysestaker med blondebånd.
Mandler på Norgesglass.
Steinhjerter fra Åhlèns.
Servietter fra IKEA.

Jeg byttet ut kurvertbrikken med et hvitt serveringsbrett. Her fikk jeg plass til både serviettene og lysestakene som stod på bordet fra før. Jeg satte også frem salt- og pepperbøssene - det er greit å ha dem på bordet. Blomstene har begynt å blomstre og jeg syns de passet inn på bordet.
Norgesglasset med mandler har også fått ny plass, når de står så tilgjengelig fungerer de som dessert.
Jeg har også pyntet brettet til påske med påskeegg i turkis og sølv.  


Endelig blomstrer blomstene. De lukter herlig og er kjempeflotte.



Jeg kjøpte også denne vasen hos Kremmerhuset i helgen.
Jeg elsker fargen, og den pynter fint opp i vinduskarmen til over påske.


Ønsker dere en riktig fin onsdagkveld.




4 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort det :)

    I dag skinner solen og våren er virkelig i annmarsj, men jeg må dessverre holde meg innendørs, for er det noe som slår ut frøken fabelaktig, så er det pollen. Men jeg elsker våren for det

    Takk for alltid fine og gode ord inne hos meg, skjønne deg.

    Fabelaktig onsdag;)
    Stort smil & godklem

    Svar

    SvarSlett
  2. Jeg er også sånn! Endrer konstant..og elsker det.. :) Syns det ble veldig fint :)

    SvarSlett
  3. Du er så innmari flink, Gina! Gurimalla jeg gleder meg til bryllupet ditt, med tanke på kreativiteten din blir det nok fantastisk!

    Mathilde.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.