lørdag 7. april 2012

Påskeglede

Endelig er jeg også en stolt eier av disse flotte piskeskålene fra IB Laursen.

Jeg aner ikke hvor lenge jeg har siklet på piskeskålene.
Men jeg lover at det er veldig lenge.
Jeg har bare aldri somlet meg til å anskaffe meg noen - jeg har heller ikke funnet noen i butikk.
Jeg kunne selvsagt ha bestilt på nettet, men jeg er av typen som liker å se og ta på tingene, før jeg kjøper dem.
Av alle de utroligste stedene jeg kan tenke meg dukket altså drømmeskålene opp på Tau.
For dere som ikke er lokalkjente, er Tau et lite tettsted i Ryfylke, ca. to mil fra pappa.  
Jeg skal ikke gå i detalj på hva man kan finne på Tau, men la meg si det slik at jeg finner nok mest matvarer der. Men da vi kjørte av ferja onsdag formiddag registerte jeg et skilt på en liten butikk vi kjørte forbi; "En rød knapp". Det begynte å kverne i hodet, og etter kort tid kom jeg på at jeg hadde vært innom nettopp denne nettbutikken etter å ha googlet piskeskålene. Jeg MÅTTE jo bare innom.

Og der åpenbarte det seg både store og små piskeskåler, og ikke nok med det. De var lilla OG på tilbud. Jeg måtte jo bare la dem bli med meg hjem. Jeg var også der i dag, og da kjøpte jeg visst en liten til, hihi.
Tenk at jeg endelig fant disse skålene i en butikk, og at denne butikken var på Tau. Det er jo bare helt utrolig når jeg ikke en gang har funnet dem i Trondheim...

Vi er hos pappa nå, og her er det ikke hvite overflater å oppdrive (jeg foretrekker jo helst hvit bakgrunn), så vi tok noen druer oppi skålene og koste oss et lite minutt ute på plenen. Solen skinte og været var deilig, så hvorfor ikke?

Jeg er så glad, så glad :)

Ønsker alle sammen en riktig fin påskeaften.

Spis masse godteri - her blir det lapper (sveler).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.