fredag 27. april 2012

Hurra!

Endelig er jeg så godt som ferdig med bacheloroppgaven :D
Jeg mangler bare å skrive den ut. Den har egentlig vært ferdig en stund, men jeg hadde selvsagt for mange ord. Så de siste dagene har jeg brukt på å lese gjennom, fylt på og kuttet. Man kommer jo alltid på noe man burde ha hatt med når man leser over sånn. Men endelig har oppgaven blitt et ferdig produkt.


Husker dere wienermandlene jeg kjøpte på Kremmerhuset for en liten stund siden?
De lovte jeg meg selv at jeg skulle spare til jeg ble ferdig med oppgaven.
Passet helt ypperlig at jeg ble ferdig akkurat på en fredag da, hihi!

Jeg skal selvsagt ikke spise alle alene, men unner meg noen få sammen med cappuccinoen som dessert til lunsjen. Resten skal jeg spare til vi får middagsgjester i kveld.

Se på de nydelige pastellfargene! Burde nesten ha pyntet med disse herlighetene her i stedet for å spise dem. Men det er de altfor gode til. Haha.


Nå skal jeg forville meg inn i bloggverdenen for å finne inspirasjon til kveldens borddekking.
Vinen er lagt på kjøling og bryllupskaoset er ryddet bort for kvelden.
Jeg ser frem til en herlig kveld med gode venner.

Ønsker alle sammen en riktig finfin helg.



3 kommentarer:

  1. Nam, det var jo disse jeg hadde tenkt å kjøpe inn etter å ha lest forrige blogginnlegg om disse eggene. Det har jeg desverre glemt i bachelorskriveprosessen. Nå angrer jeg bittert, sku gjerne hatt de både til pynt og i magen <3

    gratulerer med ferdig oppgave! :)

    SvarSlett
  2. (fremdeles forelsket i koppen din.. sukk <3 )

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med ferdig oppgave :) Er det ikke en deilig følelse?

    Kos deg med wienermandlene og nyt følelsen av å være ferdig! Flinka!

    Finfin søndag til deg!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.