fredag 6. april 2012

Månedens beste

Da jeg satt og bladde igjennom bildene fra mars, så jeg at jeg nesten bare har matbilder.
Denne månedens "beste interiørbilde" blir da ikke av interiøret. Jeg valgte ut to av de bildene jeg er mest fornøyd med, og da endte jeg opp med disse;

 Bildet til venstre er av årets første jordbærlunsj.
Bildet til høyre er et lite glimt fra en av mine mange "fredagssofakoser".

Jeg har ikke så mye kunnskap om foto og fototeknisk (?), så denne månedens bilder valgte jeg ut etter hva jeg selv er mest fornøyd med og hva jeg syns er fint.
Jeg er særlig fornøyd med vinkelen på bildet til venstre. Dessuten ble jordbærene en så fin kontrast til den svarte skålen og den hvite bakgrunnen.
Jeg må nok innrømme at det jeg likte med bildet til høyre er at det representerer meg.
Jeg elsker ugleputa, jeg elsker sjokolade og cappuccino, jeg elsker å titte i interiørblader, jeg elsker farger og blomster, og jeg elsker å kose meg i sofakroken vår.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.