søndag 6. mai 2012

Jordbær

Det har ikke blitt så mye interiørblogging på meg i det siste. Det har sine naturlige årsaker som jeg skal vise dere senere. Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å utfolde mine kreative sider på interiørfronten de siste ukene. Det nærmeste jeg kanskje kan komme i dag er dette nye dørslaget fra Søstrene Grene.


Jeg har ventet lenge på at Søstrene Grene skulle få inn igjen disse i hvitt.
Det er jo så rimelige priser der.


Jeg har sett litt igjennom mine siste innlegg, og jeg ser jo at mat og baking går igjen.
Jeg klarte imdlertid ikke å la være å fylle dørslaget med herlige jordbær for å vise dere.
Planen er å henge det opp ved vasken, men da trenger jeg en knagg. Så det må bli en annen dag.


Butikkene er for tiden fylt med disse herlighetene, og jeg har kjøpt inn mange kurver.
Jeg har en plan for hva jeg skal gjøre med noen av dem. De funker jo til alt :)




3 kommentarer:

  1. Jordbær er det beste som finnes :D Det gjør sommeren komplett!
    Kos deg i dag :)

    SvarSlett
  2. Jordbær er såå herlig! Skikkelig deilig!

    Go'klem

    SvarSlett
  3. hihi, sitter og spiser jordbær nå jeg : )) herlig snadder!

    Kjempefine bilder!

    Håper helga di har vært kjekk : )

    Klem fra Silje.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.