torsdag 31. mai 2012

Omelett for en

Jeg fikk så lyst på omelett til lunsj i dag - det passer bra sammen med en frisk salat og ferskt brød (ikke hjemmelaget denne gangen dessverre).


For en stund siden kjøpte jeg meg denne ministekepannen på Åhlèns.
Ikke bare er den genial, den er supersøt også, og finnes i flere farger.


Vi hadde tidligere bare en enorm panne, og den var det helt umulig å steke omlett med kun ett egg i den. Men denne lille stekepannen her passet ypperlig for omelett for en.



Dette er rett og slett luksuslunsj på en ellers så kjedelig eksamenstorsdag.


Nå gleder jeg meg bare til å få eksamen overstått slik at jeg kan kose meg med bryllupsforberedelser, brødbaking og putetrekk-sying.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.