lørdag 9. juni 2012

iPad

Jeg må nok ha verdenes snilleste kjæreste, og er kjempeheldig (eller kanskje bare litt bortskjemt?).
I dag kom han hjem med eksamensgave til meg - en iPad!!!
Personlig syns jeg det var en altfor stor og fin gave, og hadde absolutt ikke forventet det. Men han insisterte på at denne fortjente jeg ettersom jeg nå er ferdig utdannet. Dessuten stod den vel høyt på ønskelisten hans også, så da kan vi iallfall ha glede av den begge to.


Vi har lenge snakket om å gå til anskaffelse av iPad. Den er mye mer praktisk å ha med seg både på reiser, turer og i veska. Den bærbare pcen er utrolig tung og dessuten så krever den en gedigen pcbag som vi må drasse med oss overalt. Nå trenger jeg bare å ha med iPad når vi skal på tur.


Jeg koser meg med litt yoghurtis med cookiedeig og cappuccinopulver mens jeg gjør meg kjent med mitt nye teknologiske hjelpemiddel ♥.
Les; spiller sudoku og leser blogger, hehe.


4 kommentarer:

  1. Så koselig - det var en fin gave som du sikkert får masse glede av. Gratulerer med ferdig eksamen også =)

    SvarSlett
  2. Takk for det, det er deilig å være ferdig nå.
    iPaden kommer nok til å bli flittig brukt av oss begge, så den ble jeg veldig glad for :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med overstått eksamen :)
    Hurra for Ipad.
    Vi har hver vår og det er en finfin investering.

    Fin torsdag!
    I dag skal jeg ta med mannen min på Rent, musikalen! Gleder meg masse. Datenight er så kos!

    klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med overstått eksamen!
    For en super flott gave, heldig!
    Så koselig at du vil følge meg, følger selvfølgelig deg også :)
    Ha en nydelig helg!

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.