søndag 3. juni 2012

Mais beste

Maimåned gikk utrolig fort - tenk at vi allerede er i begynnelsen av juni!
1.juni våknet jeg til snø, men håper at sommerværet snart kommer for å bli.
Bloggen har dermed fått et litt mer sommerlig utseende. Hva syns dere om den?

Jeg har begynt å ha et fast innlegg hver måned hvor jeg presenterer de to bildene jeg er mest fornøyd med fra forrige måned. De knipsene jeg likte best fra mai var disse to;


Det første bildet knipset jeg av omlettlunsjen min for et par dager siden.  
Det andre bildet er fra en liten omorganisering på kjøkkenet.

Jeg likte spsielt godt fargekombinasjonen og at "nervene" på salaten kom fram så tydelig i lyset på det første bildet. Jeg likte også at stekepannen ble naturlig uklart.
Det jeg liker ved det andre bildet er at kontrastene kom fram så tydelig fra den vinkelen. Her møter gammelt treverk stål, og gråpapir. De rosa koppene og sitronmelissen er herlige fargeklatter.


Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.