torsdag 19. juli 2012

Iskaffe

Det føles som om leiligheten står på hodet, og lite er bloggbart for å si det sånn.
Begge har jobbet de to siste ukene, og da vi har kommet hjem har vi planlagt, organisert og begynt å pakke med oss det vi må huske på å ha med til bryllupet.

Jeg blir helt sprø av å ha det så ruskete rundt meg - jeg blir rett og slett sliten av det.
Derfor unnet jeg meg en iskaffe og noen marengs til kvelds i dag.

Jeg tilsatte et lite dryss med kanel i kaffen i dag, og det smakte himmelsk!



Jeg håper å komme sterkere tilbake etter ferien - vi har nemlig veldig mange planer.
I mellomtiden kommer jeg nok til å blogge om blitt bryllupsdetaljer så snart de er klare.

Jeg begynner virkelig å kjenne på følelsen av at jeg gleder meg til å endelig bli gift med min vakre mann. Jeg er også utrolig takknemmelig for alle som hjelper til med den store dagen.
Uten dere hadde vi ikke greid å få ting slik vi ønsker det.

Mamma, pappa, svigers, forlovere, venner og familie - vit at jeg setter pris på hver og en av dere og for at dere bidrar til den største dagen i våre liv. Jeg ser hva hver og en av dere gjør for oss, og jeg setter virkelig stor pris på det dere bidrar med.
Tusen takk.





4 kommentarer:

  1. Så fine bilder du tar. Superfin blogg.
    Sjekk gjerne ut min nye side :)

    http://fuggel.blogspot.no/

    SvarSlett
  2. Takk for det, koselig du trives her :)
    Jeg prøvde å sjekke ut din blogg, men jeg fikk ikke opp noe :/

    SvarSlett
  3. Det så skikkelig deilig ut. Delikate bilder!

    Søt blogg også, som jeg gjerne følger videre :)

    God sommer til deg!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett
  4. Skal helt klart prøve ut redigeringsprogrammet du bruker :) Nydelige bilder her inne! Men det har vel mest å gjøre med at du er flink til å ta bilder da ;)

    Mmm, får vann i munnen av bildene her!
    Gleder meg til å følge med videre mot bryllupet :)

    Klem!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.