onsdag 22. august 2012

Kjøkkenbordet i dag

Det var vel ikke så overraskende at de fleste grønne plantene mine var litt ganske shabby da vi kom hjem fra ferie. Jeg følte derfor for en liten oppfriskning på kjøkkenbordet, og basilikum og sitronmelisse er selvsagt allerede på plass.


Det er ikke store forandringene på fatet, men ferske urter er vel ikke feil?


Mandlene har fått nytt glass, og jeg syns olivenoljen passet best på bordet.


 

 
 
Det er fremdeles en sommerlig tendens hos oss, jeg greier nemlig ikke helt å gi slipp på det rosa. De siste dagene har det jo også vært et snev av sommer, hvorfor ikke nyte det lille vi får?
 Men jeg må si at jeg nok gleder meg til høsten også, regnet som plasker på ruta mens jeg sitter med en stor kopp te under pleddet og koser meg med gjærbakst til kvelds?
Bakelysten pleier nemlig merkelig nok å bli litt større utover høsten.
 
 

4 kommentarer:

  1. Koselig at du tittet innom bloggen min, og ville være med på GiveAway :)

    SvarSlett
  2. Forresten ... et ting: Når jeg prøver å logge meg på de ulike linkene til GiveAwayene på siden din, så er det ingen linker som funker ... Tenkte jeg bare ville si ifra så vet du det :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var rart, det må jeg sjekke når jeg kommer hjem :) Takk for at du sa fra !

      Slett
  3. Hei på deg.
    Helt enig med deg, vi får holde på sommeren så lenge som mulig, og litt rosa er ikke feil ;))
    Så koselig på kjøkkenbordet ditt!
    Ønsker deg en riktig fin helg.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.