tirsdag 4. september 2012

Inviter

Septemberutfordringen hos Nib er "Inviter". Og det gjør jeg så gjerne!
 
Sommeren er sakte men sikkert på vei ut hos oss, og derfor inviterer jeg så gjerne høsten inn.
Jeg mener fremdeles at det er jo noe sjarmerende med høsten.


Da kan man nemlig lage vafler med kardemomme og rørte jordbær....


...lage seg en kopp te og dekke et koselig brett med helgekos og ta med seg til sofaen.
 
Om høsten er det nemlig lov å krype ned i sofaen med saueskinn, pledd og puter og lese en god bok (og spise vafler) med god samvittighet.
 
Teen kan allikvel nytes fra den blomstrete Greengatekoppen *elsk*.
 
 
Jeg deltar i Nibs septemberutfordring med det siste bildet.
Flere flotte bidrag kan du se HER.
 
 
 
Kjære høst, du inviteres herved inn til oss.
Og du er også hjertelig velkommen til sofakroken vår til en hyggelig lese- og pratestund.
Joggebukse eller pysj er påbudt!
 

2 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder. Dette ser innbydende ut. :o)

    Lykke til i utfordringen!

    Glad dag til deg!


    Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Så lekre bilder, alt man trenger for å kose seg en høstkveld:)

    Fin lørdag til deg.

    -Jeanette-

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.