søndag 28. oktober 2012

Kakao

I dag unnet vi oss litt ekstra søndagskos i håp om at ordentlig kakao tar knekken på forkjølelsen - dessuten er det jo ordentlig vintervær (kakaovær) ute og da kommer kakaoen raskt på bordet. Jeg ble riktignok kvalm etter noen få slurker. Sannsynlivis var det på grunn av alt sukkeret og satser på litt mindre marshmallows neste gang, haha. Marshmallows er nok mest for mannen og han overtok halvparten av de jeg hadde fylt opp koppen med - noen ganger kan det bli for mye av det gode?!


Jeg var også så heldig at jeg kom hjem til en gave i går - mannen leser nemlig bloggen i ny og ne og et enkelt kamerastativ ventet på meg. Bortskjemt? JA!
Nå gjenstår det bare å lære å bruke det ordentlig.

 
 
 
Den lille hvite gryten er bare så søt og kjøpt for en rimelig penge hos Åhlèns.
Vi ønsker oss også Eva Trio white line som ligner på denne, men de er hvite oppi også. Dessuten finnes de i ulike størrelser - de er jo så mye flottere å sette på bordet.
 
 
Håper søndagen deres har vært fin og at dere snart er opplagte til en ny uke!
Her skal det straks klikkes hjem litt julestæsj fra HM home, de har jo så mye flott!
 

3 kommentarer:

  1. Så lekre bilder!
    Dette så bare godt ut! Skjønner jeg må bli litt flinkere på å lage kakao, for det er jeg ikke noe flink til...
    Så kjedelig å være pjusk, sånn her i huset også! Tiden for det nå..
    Jeg ønsker meg også Eva Trio serien, bare så fine!!
    God bedring!!!

    SvarSlett
  2. HEI PÅ DEG!
    DETTE SÅG HEILT HIMELSKT UT!!
    SNILLE MANN DU HAR!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Dette så fantastisk ut! Mmmmm, som en drøm :)

    Så heldig du er som har en så snill og oppmerksom kar ;) Det fortjener du! Så nå gleder jeg meg til å følge med på de fine bildene dine fremover :D

    Kos deg i kveld!
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.