søndag 14. oktober 2012

Tre små...

...bilder av vårt nye nips i bokhyllen på en søndagsformiddag.


Lavendelen jeg bare måtte ha med hjem fra Sverige flyttes ivrig rundt, og jeg elsker den til tross for at det er høst. Konglene, hjorten og sølvtreet bidrar allikevel til høststemning i hylla. 

Den fine notatboken med ugla er vel for vakker til å gjemmes bort?

 Jeg er akkurat kommet inn fra en forfriskende søndagstur i vinden. Jeg er en skikkelig frossenpinn og fikk ikke igjen av varmen av en laaang dusj en gang. Nå skal jeg fylle varmeflasken og lage meg en stor kopp med te før jeg kryper ned i sofakroken med det nyeste Bolig Drøm - hva har man søndager til sier nå jeg bare!! Jeg må også begynne å tenke litt på julegaver og juleforberedelser, julen nærmer seg med stormskritt og nesten alle helgene frem mot jul er fylt opp allerede!



2 kommentarer:

  1. Elsker lavendel; lukten og fargen!

    Søndager er deilige dager ikke sant!?

    Fin søndag til deg :)

    //Beate

    SvarSlett
  2. SKJØNNE GINA!
    HERLIGT Å KOMME SEG UT..
    MEN JEG ER OGSÅ EN SÅNN FROSTPINNE,
    SOM MÅ TINEST NÅR JEG KOMMER HJEM:)))
    JULEGAVER ..JA NÅ MÅ DET SNART SJE;)
    FIN DAG TIL DEG MIN VENN!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.