tirsdag 11. desember 2012

Julebusk

Til min manns store fortvilelse insisterte jeg på å ha med meg to trær (les:busker) hjem etter forrige østlandsbesøk. Nå har den ene blitt plassert i ei sinkbøtte og fungerer som et lite juletre, mens jeg har brukt granbaren på det andre til å pynte med. 

 

Rosa fløyelspute er byttet ut med ei lilla - litt mer adventsfarge det!

 

Det ble ikke noe pynt på treet da pynten jeg hadde kjøpt ble litt for tung for de tynne og svake greinene. 
Lyslenken med stjerner passet derimot som en krans rundt rota. 
Jeg har løst juletrepyntproblemet på et annet vis - følg med!


Nesten like fin uten lys som med :)




 

 Hyllen over gyngestolen er også blitt litt julepyntet. Englene har fått besøk av en liten søt juleengel. 



Nå er det "Grey'sing" på gang. 
Jeg må også fundere litt på hva min kjære skal få til jul - det er like vanskelig hvert eneste år...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.