mandag 16. juli 2012

Pappabesøk

I helgen har vi hatt besøk av min kjære pappa, og det er klart han skal komme til dekket bord.
Jeg elsker når jeg har anledninger hvor jeg kan dekke litt ekstra fint, og pappa fortjener virkelig å komme til litt ekstra kos også. Jeg er nemlig ei skikkelig pappajente, tihi!

Det ble ingen treretters da han kom ganske sent på fredagen, men det ble uansett servert lasagne med frisk salat (som jeg beklageligvis glemte å ta bilde av, for den var sååå god).
Jeg lengter fremdeles etter sommeren, og valgte et sommerlig tema også denne gangen.

Jeg har lagt min elsk på disse hvite tallerkenene - de passer jo til alt.
Servietter er kjøpt på Kid, og sommerfuglserviettringene er på plass som pynt denne gangen.


Disse nydelige stettglassene var virkelig en investering - jeg bruker dem til alt.
De er en mellomting mellom kjedelige vannglass og tynne vinglass.
Bordkortene er festet med en liten klype til glassene, og jeg lagde dem enkelt ved å rive av noen biter av farget papir - genialt å ha liggende. Jeg har dem i alle slags pastellfarger.

 Vi har hatt en kjempefin helg, og jeg er så lykkelig for at det ikke er så lenge til jeg får se pappa og resten av familien min igjen.






4 kommentarer:

  1. Så utruligt koseligt dekka på,skjønne serviettene og så flotte bordkort:)Så kjekkt å få besøk og det er jo så koselig å dekke fint på då:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. for et koselig bord:)
    de stetteglassene var skikkelig fine!
    ha en fin ny uke
    klem Cathrine

    SvarSlett
  3. Hvor har du kjøpt disse tallerkene? :) Kan, som du sier, brukes til alt :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.