lørdag 7. juli 2012

Rosa krok

Det er late dager hos oss om dagen.
Jeg sitter enten ute på balkongen og koser meg med en god bok og solen, eller så ligger jeg som et slakt på sofaen med en god bok og bryllupsplanlegging.
Det er så mye som skal fikses, så mange lister som skal skrives, og så mye organisering.
Det meste er som sagt på plass, men den siste lille organiseringen tar utrolig nok vanvittig med tid.
Det blir dermed ikke så mye tid til å ekperimentere med interiøret.
Noen ganger må jeg allikevel titte opp enten fra boken eller fra havet av lister og postitlapper, og da hviler jeg øynene på denne herlige kosekroken (som jeg dessverre ikke er noe flink til å benytte meg av).
Til tross for sol og sommer har saueskinnet fått bli på kurvstolen.
Jeg har bare frisket opp med ei sommerlig rosa pute som står i stil med det herlige rosa teppet.
Jeg savner litt større plass slik at jeg kunne hatt en fotskammel som hører til gyngestolen, og kanskje en leselampe. Da hadde jeg nok brukt kroken mer enn jeg gjør nå.
Når vi får litt større plass skal jeg ha en egen lesekrok.

3 kommentarer:

  1. Herlige duse farger!
    Takk for koselig kommentar inne hos meg;o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Elsker det rosa pleddet :) Du nevnte i et tidligere innlegg at det var kjøpt på Kid, men jeg lurer på hva pleddet kostet?

    Kjempefin kosekrok btw ;)

    SvarSlett
  3. Da jeg kjøpte det så kostet det 349,- om jeg ikke husker helt feil. Men jeg så det i tilbudsavisen forrige uke, så hvis du er kjapp kan du kuppe det til halv pris :)) De har det i andre farger også, men det var selvsagt rosafargen jeg forelsket meg i :P

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.