tirsdag 2. oktober 2012

Høst


Dere er sikkert kjempelei av denne kroken nå, men ettersom jeg den er rett overfor meg når jeg sitter i sofaen med pcen i fanget frisker jeg den opp nesten hver uke. Jeg elsker jo å ommøblere på smågjenstander og denne gangen har jeg flyttet krittavlen inn. Jeg så plutselig at den hang ute med påskriften "God sommer" og tenkte at den nå ville passe bedre inne med et høstsitat.

Ullpledd, pelspledd og saueskinn hører virkelig med til høsten.
Aaarg, jeg kjenner at det irriterer meg at den dumme dvdspilleren ikke passer inn noe sted.


Googlet litt på høstsitater og falt fullstendig for dette av Albert Camus.
Jeg kunne ikke sagt det bedre selv.



Jeg må innrømme at av og til er det ganske deilig å begynne på jobb litt senere slik at jeg rekker å ta en bloggerunde med tekoppen. Eller støvsuge. Eller brette klærne. Eller fortsette med fotoboken.
Tenk så herlig det bilr å komme hjem igjen da husarbeidet allerede er unnagjort!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.