tirsdag 30. oktober 2012

Porselenshus

Det var med stor selvfølgelighet at dette porselenshuset fikk flytte inn til oss.
Riktignok var mannen ganske oppgitt; "Har du kjøpt ENDA et hus?", men det hvite passet jo inn på en prikk.




Jeg hadde nok en liten baktanke med kjøpet - årets julepynt blir i hvitt og sølv. Men det kommer til å snike seg inn noen saker med en dyp rødfarge også. Jeg begynner å få litt julestemning her jeg sitter. Og JA. Jeg vet det er altfor tidlig, men plutselig er julen her og da vil jeg bare kose meg i rolige og hyggelige omgivelser.
 
 
En god venninne av meg har etterspurt oversiktsbilder av stuen vår, og det kommer om ikke så altfor lenge. Jeg har nemlig brukt formiddagen på å teste kamerastativ og fikse litt hjemme. Treningen måtte dessverre vike for formen i dag og jeg setter straks avgårde på jobb.
Jeg må innrømme at jeg syns det er litt deilig å ha formiddagene fri av og til! 
 

4 kommentarer:

  1. Å GINA SÅ FINT LYSFAT !
    HERLIGT PYNTE:)
    GLEDER MEG TIL Å SE SUA!
    FIN DAG TIL DEG!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Flott lysfat :)
    Jeg eier to lyshus selv :) Koselig med hus, særlig på vinteren

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint lysfat du har.
    Gratulerer med nytt hus :)
    Ha en fin kveld.
    Klem fra jeanette

    SvarSlett
  4. det huset er så fiiint, og det passet jo perfekt inn på lysfatet hos deg! Flott, altså : ))

    og jaaa, å ha fri på formiddager er digg! gull verdt noen ganger : )

    : )) klem fra Silje.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.