onsdag 12. desember 2012

Adventstake og juletre

Årets adventstake står på skjenken og skinner - jeg syns den er helt nydelig og kunne sikkert hatt den fremme hele året, men ett sted går grensen...


Det ble ingen kreativ adventstake på oss i år da vi fikk denne nydelige englestaken til jul i fjor. 
Man trenger ikke å være kreativ når man allerede har noe flott!



En god løsning på juletreprosjektet ble å kjøpe et litt mindre ekte tre - jeg syns det ser ganske så bra ut til tross for at det ikke akkurat er ekte gran. Greinene er iallfall sterke nok til å holde min porselens- og sinkpynt. 


Snøflak og hjerter passer perfekt inn med resten av stuens julepynt, nemlig hvitt, natur, sink og sølv. 
Jeg kjøpte treet med konglene og syns det var kjempefint - det fine med det er jo at vi kan ha det år etter år!


I morgen får vi luciabesøk - jeg gleder meg!


1 kommentar:

  1. Så lekkert! :) Det er så sant det du sier, at har man noe så fint må en nesten bruke det. :) Hvor har du kjøpt det treet? Skikkelig lekkert var det!
    Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.