lørdag 25. juli 2015

#Instamoments

Jeg var optimistisk i dag og kastet på meg shorts da jeg så sola skinte fra blå himmel. 
Gleden ble kortvarig og nå sitter jeg her med tekoppen og ullsokker. 

Det er lenge siden jeg har delt instamoments med dere, så her kommer en liten oppdatering siden sist. 


1. Da eksamensperioden ble for heavy stakk jeg av til Edinburgh med ei venninne. 2. Late sommermorgenener fra sengekanten. 3. Et kaffeøyeblikk fra Edinburgh... 4. ... og markjordbær på strå som vekker barndomsminner. 
5. Mai bydde på mange konfirmasjoner, og dermed mange flettefrisyrer. 
6. Et stille morgenøyeblikk med kaffe på hyttetrappa.... 7. ... og et stille morgenøyeblikk fra kjøkkenet. 8. Leskedrikk på en varm dag (ja, vi har hatt et par av dem...). 9. Smoothielunsj. 

 God helg!
- Gina

3 kommentarer:

  1. Så fine instamoment! Hvilken telefon har du & bruker du noen app til disse bildene. Di var så fine!
    Ha en fin sommer vidre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Jeg har iPhone 5, men veksler mellom å legge ut bilder som er tatt med telefonen og kamera .Jeg bruker også appen afterlight for å redigere lys og filter :)

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.