søndag 5. juli 2015

Backyard

Jeg roper høyt hurra for at det endelig har blitt et koselig uteområde på baksiden av huset!
Vi har virkelig stått på etter at jeg ble ferdig med eksamen, mannen har satt inn et ekstra gir og hatt en arbeidsinnsats som ikke ligner grisen. 
Her kommer et bildedryss.


Ettersom vi har kyr som beiter ca. tre meter fra tomtegrensa vår, får jeg dessverre ikke tatt et ordentlig bilde av hele husets bakside. Men det er jo litt av sjarmen med å bo på landet spør du meg.








Vi har gått for en forholdsvis enkel møblering, med to stoler fra IKEA og stubbe som bord. Grønne planter frisker opp og gjør det hele mer levende - jeg har til og med fått meg mitt eget lille sitrontre og nå er det ordentlig sydhavsstemning i bakgården.




Vi har planert ut med pukk, støpt kantstein og lagt belegningsstein. Vi har også sådd plen på nedsiden av den nye plattingen og ned mot gangstien.




Nå er det hyggelig å tilbringe tid på baksiden av huset også. Her har vi morgen- og formiddagssola, samt kveldssol på sommeren. Når sola varmer som verst, er det herlig at vi nå kan kose oss i skyggen på en hyggelig uteplass. 

Slik så det ut før vi begynte og under arbeid:



 
Jeg ser at jeg ikke har væt å flink til å oppdatere bloggen med utearbeid, og jeg viser fremsiden av huset i løpet av sommeren. Det har jo både kommet garasje og plen siden siste husbyggingsinnlegg. 

- Gina

1 kommentar:

  1. Så flink dere har vært & så flott dere har fått det.
    Gleder meg til å se flere bilder.
    Ha en god mandag.
    Klem Christina

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.