torsdag 17. november 2011

En hyggelig overaskelse i posten, og litt gråpapir

ENDELIG åpenbarte Bolig Drøm seg i postkassen min :)
Jeg har ventet, og ventet de siste ukene - det har vært like spennende å åpne postkassen hver eneste dag, og i dag var det endelig kommet.
Jeg gleder meg til å kose meg ordentlig med bladet og feirer med å lage meg en ordentlig god kopp med kakao.


Jeg fikk også pakket inn en bursdagsgave i dag, jeg kan naturligvis ikke røpe innholdet.
Men se hvor fin en gave kan bli med bare litt vanlig gråpapir?  


Jeg kan derimot røpe at det skal skje litt spennende ting på bloggen framover, håper det blir tatt godt i mot av mine kjære trofaste lesere :)

1 kommentar:

  1. hei på deg!
    Jeg håper du har hatt en fin helg så langt,

    I dag annonserte jeg premiene på utfordringen du er med på inne hos meg. Ta en titt du også :)

    Fineste søndag!
    Maia

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.