fredag 4. november 2011

Fredagskos

Jeg fikk hyggelig pakke i posten i dag (jeg ble ikke så veldig overrasket ettersom det var noe jeg hadde bestilt, men pakke er pakke). Deilig dusjsåpe med bringebær- og vaniljelukt, håndkrem og ansiktskrem.

 Det er så flotte flasker og sånn på Yves Rocher, varene ser liksom så eksklusive ut - det liker jeg :)
Jeg ble allikevel litt skuffet da jeg luktet på bringebærsåpa. Den luktet rett og slett veldig søt bringebær, men det er ikke sikkert den blir så ille å bruke. Jeg fikk mye for pengene denne gangen, det var nemlig Halloween-tilbud og bringebærsåpa og ansiktskremen fikk jeg dermed gratis. Og det har man jo alltid bruk for?

På en fredagskveld hører det også med hjemmelaget pizza, og resten av kvelden får vi bare ta som den kommer. Jeg har jo noen små(stor)prosjekter på gang her om dagen, og kan nesten ikke vente til jeg får lagt ut bilder av det. Jeg ble litt for sein til å ta bilder av balkongen i dag, ettersom jeg så klart var på en liten shoppingrunde, hehe. Men i morgen er det lyst, og da skal jeg få tatt noen bilder.
I går var jeg nemlig på besøk hos min gode venninne, Mina, og kom hjem igjen med masse inspirasjon. Jeg har nemlig fått noen idèer til hvordan ting skal bli her etterhvert - det er bare noen små praktiske detaljer som står igjen før det blir "årnings". Kanskje får jeg også litt ekstra inspirasjon i kveld?
 Prosjektene jeg driver med akkurat nå:
- Bytting av hylle over gyngestolen.
- Lage en koselig balkong til vinteren.
- Utskifting av bokhylle (ikke en ny en nei, men en bredere som vi har byttet med mamma).
- Innreding av bokhylle.
- Utskifting av høstlysfat.
- Male kjøkkenbordet og stolene.
- Omdekorering på den ene skjenken.

Hmm, jeg tror jeg dekket det meste av prosjektene nå. Men det kan jo hende jeg glemte noe, men det kommer jeg nok isåfall til å skrive mer om senere.

Ha en riktig god fredagskveld :)


2 kommentarer:

  1. God helg Gina :)

    SvarSlett
  2. Ikke glemme å bare kose deg litt innimellom alle prosjektene da :-) Hvem slekter du på, mon tro? Klem mamma

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.