søndag 27. november 2011

Homemade

Jeg var innom Søstrene Grene her om dagen, og så en utstilling de hadde.
Jeg ble så inspirert at jeg gikk til innkjøp av flere lerret og stempler (de kan jeg jo bruke senere også).
Jeg lette litt på nettet, og satte sammen et ordtak som jeg syns ble fint, og vips så fikk jeg vakker pynt som henger i gangen.



Knaggen er kjøpt på Nille til en rimelig penge, og jeg har faktisk hengt den opp helt selv, hihi :)
Tenk det, at jeg fikk lov å henge opp noe på veggen av meg selv, uten å få hjelp? Fantastisk!

1 kommentar:

  1. Rett og slett fabelaktig :)

    Fabelaktig tirsdag til deg og dine!
    Her er det snart noen pepperkaker som skal dekoreres etter alle kunstens regler :)
    Klem fra meg

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.