mandag 16. april 2012

Blog Award

Jeg har vært så heldig å motta min første award fra Kremfaret. Det må jeg si var veldig hyggelig :)

Awarden fungerer slik:
- Man skal linke til den man mottok awarden fra.
- Man skal svare på fem spørsmål.
- Man skal sende awarden videre til fem bloggere som har mindre enn 100 følgere.

Selvsagt er awarden frivillig.

Spørsmålene.

Hvorfor begynte du å blogge?
Interessen for interiør og ommøblering har alltid vært der, men etter at vi kjøpte oss vår egen leilighet økte interessen enda mer. Jeg elsker å pusle med ting, og ha det hyggelig rundt meg. I tillegg har jeg en pause fra hobbyen min, noe som førte til at jeg ønsket å ha noe å henge fingrene i på fritiden. Interiør har dermed blitt en slags hobby. Det hele startet egentlig da ei av venninnene mine flyttet til USA. Vi opprettet da en egen blogg mellom oss, slik at vi kunne oppdatere hverandre om de minste ting. Mine innlegg dreide seg i stor grad om interiør og leiligheten, og venninnen min oppfordret meg til å lage en egen interiør/hverdagsblogg. Jeg syns tanken var veldig skremmende i begynnelsen, men bestemte meg etterhvert for å prøve. Nå syns jeg det er utrolig gøy å blogge, og det har virkelig blitt en hobby.

Hvilke blogger følger du?
Jeg følger blogger som gir meg inspirasjon - jeg må føle at de gir meg noe.

Favorittfarge?
Det varierer fra årstid til årstid. Men blått og lilla følger meg hele tiden.
Nå som det er vår heller jeg nok litt mer mot duse pasteller og lyserosa (!).

Favorittfilm?
Oi, vanskelig å velge noen. Jeg kommer heller ikke på alle. Men jeg ser nok helst på jentefilmer eller dramakomedier. Jeg velger dermed ingen spesiell denne gangen.

Hvilket land drømmer du om å besøke?
Jeg drømmer om å besøke så mange land at det er vanskelig å velge ett. Jeg har imidlertid vært lite i Europa, så det kunne jeg tenke meg. Også ønsker jeg meg en ny jorden-rundt reise :)

Mange av bloggene jeg følger har flere enn 100 følgere, så det ble kanskje litt juks, men jeg velger uansett å sende awarden videre til:



 

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅ, så koselig!! :D Nå ble jeg glad ;) Hihi.. utrolig gøy å blogge, det skal iallefall være sikkert :) Så gøy at du også er fra/bor i Trondheim! Koselig med bloggere fra samme området:)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig :) Tusen takk! FIne svar du har ;)
    Ønsker deg en nydelig dag! Klem

    SvarSlett
  3. Så utrolig trivelig! Tusen takk for award : ) og tusen takk for fine kommentarer i det siste :D

    Fine svar du deler : ) å blogge er gøy!

    ♥ Silje.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.