fredag 13. april 2012

Shopping

Det er så mye spennende som skjer i livene våre nå. Det er knyttet mye usikkerhet til hva jeg kommer til å gjøre til høsten i forhold til jobb og studier, mens andre ting begynner å falle på plass.
Dette året kommer til å bli skummelt, utfordrende, spennende, og forhåpentligvis fylt av glede.

Jeg vil ikke røpe for mye før ting er helt sikkert, men det er ganske sikkert. Drømmer begynner å bli virkelighet og tanker og idèer begynner å ta form på papiret.
Vi bestemte oss dermed for å feire fremgangen, og denne uken har vi dermed gått litt helt amokk på interiørfronten. Ønskelisten hos Kremmerhuset er alltid lang, og nå bestemte vi oss for å kjøpe en del som stod på denne. 


Skiltet og putene har jeg siklet på leeenge, mens glassene tenkte jeg kunne vært fine å bruke som isglass en varm sommerdag. Klypeboksen vil også komme godt med en vakker dag.


Denne krukken kommer til å fylles med godbiter som biscotti, havrekjeks og marengs.


Det ble også med litt påskepynt til halv pris, blant annet den søte lilla påskeharen...


... og påskekaffe og mandler trukket med sjokolade.
Mandlene tenkte jeg at jeg skulle kose meg med den dagen bacheloroppgaven blir ferdig.
For øyeblikket ser det ikke lovende ut, jeg finner stadig på ting som bare MÅ gjøres før jeg begynner å skrive. I dag MÅTTE jeg bare blogge litt. Og for ikke å glemme at jeg fant det uhyre nødvendig å stryke (ja, du leste riktig - stryke) kjøkkenhåndkledne. Uff... Hvor skal dette ende?

Shoppingen endte i hvertfall ikke med sakene over, og vi endte til slutt opp med en finfin liten samling av nye nødvendigheter til hus og hjem;


Rosa og lilla er nok mine nye favorittfarger.


Med denne søte slikkepotten skal jeg lage mange herlige cupcakes som skal serveres på de søteste cupcakeserviettene.


Kanskje serveres de på balkongen hvor denne lykten skal skal skinne på bordet?


En søt liten kurv, kjøkkenhåndklær og en blomst ble også med oss hjem.
I tillegg fant vi matchende gavepapir i lilla og rosa.

Nå koser jeg meg med å finne plass og organisere litt i leiligheten.


Med ønske om en riktig god helg!




4 kommentarer:

  1. Såå mye fint! Herlig :)

    Jeg avsluttet en laaang arbeidsdag for noen timer siden og nå er jeg endelig ferdig pakket. Jeg kjenner at en uke med sol og varme kommer til å bli - åh så godt!

    Følg med inne hos meg i morgen og i uken som kommer, jeg kommer til å ha ett gedigent gavedryss :)

    Fin fredag!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Nice nice :-) Elsker Kremmerhuset, var der senest i går ;P Mye fint dere har fått, ja. Vanskelig å gå tomhendt ut av den butikken...

    Obs - du har fått en award av meg på bloggen (siste innlegg) - ta en titt :-) God helg!

    SvarSlett
  3. Å helledussan så mye fint!
    Den lillafargen er nydelig! Ser ut som jeg kanskje ska ta meg en tur på kremmerhuset jeg å, slikkepotten, kaninen og mandlene var <3 for meg!

    SvarSlett
  4. Koselig blogg , med fine bilder hos deg. Likte godt puta;) la meg til som følger, ses hos meg?

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.