onsdag 23. mai 2012

Et lite hallo

... fra balkongen.

Siste innspurt før eksamen, og det bør vel egentlig leses litt?
Jeg forsøker å være effektiv om dagen, og starter dagen med ei treningsøkt før jeg setter meg ned for å lese. Dessverre er det ikke så mye som går inn like fort som jeg skulle ønske - jeg ramler fort ut og begynner å tenke på hvordan jeg skal innrede soverommet, hva jeg må huske å kjøpe, hva jeg ønsker meg, og ikke minst på alle de små detaljene (som man ikke tenker over at må planlegges) som jeg etterhvert kommer på, og som må skrives ned på lister til bryllupet.

Jeg tror allikevel jeg har funnet en grei metode nå - det nytter rett og slett ikke å være for ambisiøs å tenke at i dag MÅ jeg komme igjennom det og det. Jeg leser korte, men intensive økter og tar bittesmå pauser hvor jeg gjør helt andre ting, slik at jeg slipper å tenke på det mens jeg leser :)

Leiligheten vår ligger til slik at vi ikke får solen på balkongen før på ettermiddagen, men det er jo så deilig vær at jeg satte meg ut allikevel. I påvente av at solen skal komme rundt varmer jeg meg på en kaffe under pleddet (jeg er jo en frossenpinn, til tross for 20 grader ute).
Eksamenslesing på denne tiden av året er et mareritt...


Nå må jeg komme meg ut til lesingen igjen - mon tro om solen begynner å komme rundt snart ?!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.