mandag 5. september 2016

Livsstilsendring

I høst bestemte jeg meg for at jeg skulle begynne med en livsstilsendring. Jeg har lett for å kose meg litt ekstra, spesielt nå som jeg er hjemme i permisjon, og nå har jeg bestemt meg for å ta tak. Det er viktig for  meg å presisere at dette er en livsstilsendring, fordi jeg  ønsker å gjøre noen endringer jeg håper å få til over en lengre periode. 


Jeg kickstartet det hele hvor jeg brukte C9- programmet som inspirasjon til å forme en livsstil som kan passe meg over lengre tid. Blant annet har jeg begynt med kosttilskudd, drikker mer vann, spiser mindre, har sluttet å småspise, og har begynt å trene. De ni første dagene har jeg vært superstreng med meg selv, og dette har resultert i - 3,3 kg og totalt - 14,5 cm på kroppen, og masse motivsjon ti å fortsette.

Jeg er fremdeles glad i å bake, gå på kafé og kose meg i helgene, og dette kommer jeg til å fortsette med,  men allikevel ha i bakhodet at alt skal være med måte. Som jeg sier til de nærmeste; disse endringene skal være levbare. 

Ønsker du å vite mer om C9-programmet eller mer konkret hvilke endringer jeg har gjort? Send meg gjerne en mail eller legg igjen en kommentar med mailadressen din, så tar jeg kontakt :)

- Gina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.